Якщо вам потрібна допомога, у нас є список поширених запитань і відповідей. Ми прагнемо надати вам найкращі можливі враження від покупки. Клацніть питання нижче, щоб переглянути відповідь.

Як я можу оформити своє замовлення?


Для того, щоб оформити замовлення або отримати кваліфіковану консультацію нашого менеджера, косметолога використовуйте будь-який комфортний для Вас сервіс зв'язку, а саме:

  • Оформлення замовлення через корзину сайту;
  • Телефонний дзвінок або повідомлення в Viber (виберіть номер телефону із зазначених на сайті і наш менеджер із задоволенням відповість на всі питання);
  • Електронна пошта (виберіть e-mail із зазначених на сайті і наш менеджер із задоволенням відповість на всі питання).


Як я можу оплатити своє замовлення?


Ми передбачили для Вас кілька зручних варіантів оплати:

  • Оплата готівкою при отриманні (можлива тільки при кур'єрській доставці);
  • Оплата через термінали Приватбанку;
  • Оплата он-лайн через сервіс П24;
  • Оплата платіжними картами Visa або MasterCard будь-якого банку безпосередньо при оформленні замовлення;
  • Банківський переказ (для фіз.осіб) через систему Приват 24 або через клієнт-банк Вашого банку.

Будь ласка, перевіряйте суму замовлення перед оплатою. Сума платежу повинна включати комісію Вашого банку за переказ грошей (якщо вона є).

Чи можу я повернути товар?


Коли ви приймаєте доставку, в присутності кур'єра добре огляньте товар (чи відповідає він замовленому, чи влаштовує Вас його зовнішній вигляд). Не порушуйте цілісність упаковки. Рекламації приймаються в момент доставки, при збереженні цілісності упаковки.
УВАГА! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів », парфюмерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ.
Якщо менеджер магазину припустився помилки і відправив не той товар, ми здійснимо заміну в найкоротші терміни, взявши на себе всі витрати з доставки.

Скільки часу буде здійснюватися доставка мого замовлення?

Ми забезпечимо доставку в будь-який населений пункт України, де представлені наступні транспортні компанії: Нова Пошта, Justin, Укрпошта.
Терміни доставки:

  • кур'єром по місту як правило, на наступний день після оформлення замовлення;
  • відправка поштовими компаніями здійснюється в день замовлення або на наступний день (якщо замовлення було оформлено після 13-00).

В окремих випадках терміни можуть бути збільшені (наприклад, якщо обраний товар тимчасово представлений на складі, про що менеджер Вам повідомить).

Чи можу я відмовитися від замовлення?

Якщо в силу обставин Ви не можете прийняти доставку, або у Вас виникли інші причини скасувати замовлення, попередьте, будь ласка, менеджера магазина якомога раніше. Ми з задоволенням відповімо на всі Ваші запитання стосовно доставки і оплати товарів. Дзвоніть за телефонами, вказаними на сайті.