Якщо вам потрібна допомога, у нас є список поширених запитань і відповідей. Ми прагнемо надати вам найкращі можливі враження від покупки. Клацніть питання нижче, щоб переглянути відповідь.
Як я можу оформити своє замовлення?
Для того, щоб оформити замовлення або отримати кваліфіковану консультацію нашого менеджера, косметолога використовуйте будь-який комфортний для Вас сервіс зв'язку, а саме:
- Оформлення замовлення через корзину сайту;
- Телефонний дзвінок або повідомлення в Viber (виберіть номер телефону із зазначених на сайті і наш менеджер із задоволенням відповість на всі питання);
- Електронна пошта (виберіть e-mail із зазначених на сайті і наш менеджер із задоволенням відповість на всі питання).
Як я можу оплатити своє замовлення?
Ми передбачили для Вас кілька зручних варіантів оплати:
- Оплата готівкою при отриманні (можлива тільки при кур'єрській доставці);
- Оплата через термінали Приватбанку;
- Оплата он-лайн через сервіс П24;
- Оплата платіжними картами Visa або MasterCard будь-якого банку безпосередньо при оформленні замовлення;
- Банківський переказ (для фіз.осіб) через систему Приват 24 або через клієнт-банк Вашого банку.
Будь ласка, перевіряйте суму замовлення перед оплатою. Сума платежу повинна включати комісію Вашого банку за переказ грошей (якщо вона є).
Чи можу я повернути товар?
Коли ви приймаєте доставку, в присутності кур'єра добре огляньте товар (чи відповідає він замовленому, чи влаштовує Вас його зовнішній вигляд). Не порушуйте цілісність упаковки. Рекламації приймаються в момент доставки, при збереженні цілісності упаковки.
УВАГА! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів », парфюмерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ.
Якщо менеджер магазину припустився помилки і відправив не той товар, ми здійснимо заміну в найкоротші терміни, взявши на себе всі витрати з доставки.
Скільки часу буде здійснюватися доставка мого замовлення?
Ми забезпечимо доставку в будь-який населений пункт України, де представлені наступні транспортні компанії: Нова Пошта, Justin, Укрпошта.
Терміни доставки:
- кур'єром по місту як правило, на наступний день після оформлення замовлення;
- відправка поштовими компаніями здійснюється в день замовлення або на наступний день (якщо замовлення було оформлено після 13-00).
В окремих випадках терміни можуть бути збільшені (наприклад, якщо обраний товар тимчасово представлений на складі, про що менеджер Вам повідомить).
Чи можу я відмовитися від замовлення?
Якщо в силу обставин Ви не можете прийняти доставку, або у Вас виникли інші причини скасувати замовлення, попередьте, будь ласка, менеджера магазина якомога раніше. Ми з задоволенням відповімо на всі Ваші запитання стосовно доставки і оплати товарів. Дзвоніть за телефонами, вказаними на сайті.